17 Nisan 2015 Cuma

Watsons Nisan Kataloğundan Seçtiklerim

 Watsons Nisan Kataloğundan Seçtiklerim
(Görseller watsons.com.tr adresindeki online katalogtan alınmıştır.)


Bilindiği gibi Watsons Ödülleri sahiplerini buldu. Hatta ben de bundan nasibimi aldım, oy kullanan birisi olarak yapılan çekiliş sonucuna göre 300 talihli arasına girdim ve Watsons'tan içinde ödül alan ürünlerden bazılarının olduğu şirin mi şirin bir paket aldım. :)


                    Bu da mutluluğun resmi. :D

Gelelim benim bu ayın Watsons kataloğundan seçtiklerime;

1) Bir nude ruj aşığı olarak Pastel'in yeni çıkan Nude serisi rujlarını çok merak ediyorum ve bu ay mutlaka denemeyi düşünüyorum. Gel gelelim alacağım renge karar veremiyorum.  Dudaklarımın sahip oldukları kendi renkleri hali hazırda çok açık değil. Dolayısıyla nude tonlardaki açık renkli rujlar benim dudak rengimi örtmüyor. Umarım Pastel'de aradığım rengi bulabilirim.


2) M.Asam Magic Finish'i çok sevmiştik. Şimdi ise Brilliant Teint Transparan Make-up çıktı. Bu transparan krem cilde ışıltı vererek kusurları kapattığı iddiasında. M.Asam markasının hafif yapıdaki ürünlerini seven birisi olarak bu ürün tam benlikmiş gibi duruyor.

3. Le Soleil şampuanı ilk gördüğümde yalnızca başı kapalı bayanlara yönelik bir ürün olduğunu düşünmüştüm. Ama sonra başı açık insanların da kulladığını gördüm, yorumlarını okudum ve açıkçası ön yargılarım kırıldı. Tüm kış saçlarımızın güneş görmediğini düşürsek, ben de uzun saçlı bir insan olarak uygun fiyatlı bulduğum bu şampuana şans vermek istiyorum.

4) 2 Nivea deodorant alana 1 sinema bileti hediye! Bir sinema tutkunu olarak ben daha ne isterim? Ayrıca Nivea'nın siyahlarada beyaz, beyazlarda sarı leke bırakmayan deodorantları son derece başarılı!

5) Son olarak Revlon'un mat ve parlak renkleri bulunan kalem rujları artık Watsons mağazalarında! Fiyatları ise 29.90'dan başlıyor. Denesek mi birkaç renk? ;)

Ayrıntılar içi; www.watsons.com.tr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder