29 Mayıs 2015 Cuma

Urban Natural's Biotin Keratin Şampuan & Saç Kremi

Urban Natural's Care Biotin&Keratin Serisi Şampuan ve Saç Kremi İncelemesi



    Bugün, ne zaman saçlarımın aşırı kuruduğunu ve döküldüğünü hissetsem hemen sarıldığım, birkaç kullanımda bile etkisini hemem hissettiğim bir seriden bahsetmek istiyorum; Urban Natural's Biotin&Keratin.

   Urban Natural's markasının yıpranmış saçlar için Argan Yağlı saç serumunun, yağlı saçlar için Çay Ağacı Yağlı Şampuanının ünü malum. Pembe, yeşil, kahverengi, envai çeşit renge sahip cıvıl cıvıl serileri herkesin evinde, banyosunda. Ben de bugün mor renkli serisini anlatacağım.
   Biotin&Ketatin dökülmeye eğilimli saçlar için, dökülme karşıtı olarak geliştirilmiş bir seri. (Malum, şu günlerde mevsim geçisi nedeniyle hepimizin saç dökülme sorunu hızlandı. O yüzden bugüne uygun bir yazı olacağını düşünüyorum. :)) Ben ilk olarak seyahat boy şampuan ve saç kremi ile tanıştım. İki kutu seyahat boy bitirdikten sonra vakit kaybetmeden orijinal boya geçiş yaptım.
   Başta dediğim gibi, ne zaman saçımdaki kuruluk ve dökülme miktarı artsa hemen bu serinin şampuanını kullanmaya başlıyorum ve en az 3-4 yıkama sonra etkisini görüyorum. Saçımdaki kuruluk kepeklenmeyi, kepeklenme de dökülmeyi tetikliyor. Bu şampuan formülü itibariyle saçımın yeniden yapılanmasını destekleyerek dökülen saç tellerimin telafisine yardımcı oluyor, dayanıklılığını arttırarak dökülmenin artmasını engelliyor.
   Saç kremi ise, şampuana destek olarak saçımın kolay taranmasını sağlıyor, yumuşatıyor ve -bence en önemli özelliği- ağırlaştırmıyor. ;)



   Şampuan da saç kremi de tüp şeklinde şişelerde satılıyor. Orijinal boyları 250 ml. Fiyatları ise şampuan; 16.90 tl, saç kremi; 19.91 tl.


Güvenli alışveriş için aşağıdaki linkleri tıklayarak lilakutu.com'u tercih edebilirsiniz.


http://www.lilakutu.com/urun/urban-care-naturals-biotin-keratin-sac-bakim-sampuani-/&ref=cgpk-wgkr0-zkaa
http://www.lilakutu.com/urun/urban-care-naturals-biotin-keratin-sac-bakim-kremi-/&ref=cgpk-wgkr0-zkaa

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder