14 Eylül 2015 Pazartesi

Le Soleil Shampoo

Le Soleil Şampuan İncelemesi



   Merhabalar,
Uzun bir aradan sonra ancak geri dönebildim...

  Öncelikle şunu söylemeliyim ki şu anda okuyor olduğunuz yazı reklam amaçlı bir ürün incelemesi değildir. Gerçekten memnun kaldığım ve son 4 aydır deneme fırsatı bulduğum bir ürünün, samimi incelemesidir.

   Ben Le Soleil Şampuan'ın televizyon reklamlarını ilk gördüğümde logosundan ötürü sadece kapalı bayanlara yönelik olduğunu düşünmüştüm. Fakat sonrasında birkaç blogta okuduklarıma ve bazı ünlülerin sosyal medya hesaplarındaki paylaşımlarına kulak vererek ürüne bir şans tanımak istedim. Bir Gratis indirimi sırasında büyük boyunun 13.90 TL idi, denk gelince bu fiyata bir daha bulamam diyerek kaptım. 

   Bendeki 750 ml'lik boyu idi ve yaklaşık 4-5 ay kullandım ve bundan üç gün önce bitirdim.

   Gelelim deneyimlerime...

1) Le Soleil Şampuan, sadece kapalı bayanlara yönelik bir şampuan olmadığını bana ispatladı. Düşündüğümde pekçok meslek dalının çalışma saatleri süresince şapka, bone, baret vs. kullanıyor olması, soğuk memleketlerde yaşayanların yılın 9 ayı güneşten mahrum olması bu şampuana herkesin ihtiyacı olabileceğini gösteriyor.


                                            (Görsel lesoleilshampoo.com adresinden alınmıştır.)

2) Şampuanın doğal içeriği kullanmadan önce bana güven verdi. Paraben ve parafin içermiyor. Biberiye,  aloe vera ve ısırgan özleri içeriyor. Çok köpürmemesi ve kokusu da doğal oluşunu ispatlıyor gibi...
3) Benim yazın daha çok yağlanan yağlı saçlarımı "normal saçlar için" olan türü bile daha çok yağlandırmadı. 
4) Saçlarımı yumuşacık yaptı. Hatta öyle ki saçlarımı açmak için duş esnasında saç kremi, sonrasında ise sıvı krem vs. kullanmayı bir süre kestim.

   Benim bir kutu kullanımı sonrasındaki deneyimlerim böyle. Umarım aydınlatıcı olmuştur...






   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder