6 Ekim 2015 Salı

Flormar İndirimi Alışverişi



   Bayram süresince devam eden www.flormar.com.tr online indiriminden ufak(!) bir alışveriş yaptım. Öyle bir indirim vardı ki on üç parça ürüne yalnızca altmış beş TL ödedim. Duyduğum kadarıyla Flormar'ın o meşhur Bohemian Dream serisinin artık devamı gelmeyecekmiş, yavaş yavaş bitiriyorlarmış. Hal böyle olunca sonra bulamam korkusuyla alışverişimin on parçasını o koleksiyondan seçtim. Umarım ürünler hakkındaki ilk izlenimlerim faydalı olur.



   İlk olarak Extreme Color Lip Lacquer rujlarından üç renk edindim; 09 1960's, 05 Happy Together ve 10 Pop Into My Mind. Rujlar yoğun, likit yapıda. İlk katta rengini veriyor. Pop Into My Mind ve 1960's renkleri bana fazla patlak ve koyu geldiği için sadece üst dudağıma sürüp dağıtarak kullanmayı düşünüyorum. Ama dikkat çekici rujlar kullanmaya cesareti olanlar için mükemmel yoğunlukta renkler. Happy Together rengi ise benim ten rengime fazla açık geldi. Aslında hiç almasam olurmuş. Ama elimde varken ombre dudaklar yaratmak için kullanabilirim diye düşünüyorum. Rujların her biri 5 TL.



   Puffy Eyeshadow'ların paylaşımlarını gerek Youtube gerekse Instagram'da çokça görünce dayanamadım ve ben de kendime iki renk beğendim. Önce 02 Summer Of Love rengini beğendim. Aslında daha yeşile dönük bir renk bekliyordum, ama beklediğimden daha açık, altın yansımaları olan bir renk çıktı. 07 Backpack Traveler renginde ise çok gözüm kaldı ve sonradan dayanamayıp aldım. Farların yapısı gerçekten çok yumuşak. Pigmentasyonları ise dağıtıldığında parmağımda göründüğü kadar yoğun değil. O açıdan bir parça hayal kırıklığı yaratıyor. Fakat gramajları fazla olduğu için korkmadan bol bol kullanılabilir. Fiyatları 5 TL.


   Bir adet de Puffy Blush aldım. Kırmızı ve pembe allıklardan hoşlanmıyorum, bilenler bilir. Yanakları gün içinde kendi kendine kızaran doğal sarışınlar varsa beni anlayacaklardır. :) O yüzden ben koyu kahverengi tonunu tercih ettim. Bronzer hastası bir insan olarak bununla da kontür uygulayabileceğimi düşünmüştüm, ama rengi uygulandığında biraz turuncu kaldı. Yapısı farlardan bile yumuşak! :) Pigmentasyon sorunu bence allıkta da var. Birkaç kat uygulama gerektiriyor rengini vermesi için. Ama almaya ve kullanmaya değer. Fiyatı 5 TL.



   Evet, renkleri görünce dayanamayıp eyerliner işini birazcık(!) abartmış olabilirim. :D Dört renk eyeliner aldım; 05 Feel By The Moon, 03 Olive Branch, 02 Psilocybin Blue, 07 Pass The Peace. Aslında 02 numaraları rengi almayabilirdim, aldıktan sonra aynı rengin bende olduğunu fark ettim. :( Eyelinerlar çabuk kuruyorlar, renklerini çabuk veriyorlar. Ama fırçalarının uçlarını biraz kalın buldum. Uygulamak çok kolay olmayacak gibi. Fiyatları 5 TL.


   Çok merak ettiğim BB Spray Mousse Foundation 5 TL'ye düşünce hemen denemek istedim. Hakkında iyi yorumlar duyduğum bu ürünün bence tek sorunu renk seçimi! Çünkü sürer sürmez hemen dağıtmazsanız rengi koyulaşmaya başlıyor ve bir anda arap bacıya dönüşebiliyorsunuz. :) Bendeki 02 numaralı rengi, bulabildiğim en açık renk. Kapatıcılığı yüksek bir ürün değil. Mat bir yapısı var, benim en çok hoşuma giden yanı bu. Yoğun kapatıcılık sevenler baz olarak kullanabilirler.



   Bir adet çok beğenilen Eye Perfection Primer'lardan edindim. Benimkinin hafif pembemsi, sedefli bir rengi var. Rengini öyle beğendim ki aydınlatıcı olarak bile kullanabilirim, göz pınarlarıma aydınlık görünüm vermek için kullanabilirim ya da göz kapaklarıma sadece bunu sürüp rimel ile destekleyerek evden çıkabilirim. Fıyatı 8.95'e inmişti.



   Glittering Star Eyeliner'lar 1 TL'ye düşmüştü!! İki renk almak isterken yanlışlıkla aynı renkten iki tane almışım. :( Ama olsun, biter bu ürün. Bendeki göz rengime çok yakışacağını düşündüğüm 509 numaralı ''Olive'' rengi. Kalemin içinde büyük büyük simler var, bu sürümünü biraz sertleştiriyor. Sim sevmeyenler biraz rahatsız olabilirler, ama bence hem gündüz hem gece kullanımına uygun.



   Son olarak kolinin içinden testerı çıkan Reborn Double Radiance Primer/Highlighter'dan bahsetmek istiyorum. SPF 10 güneş koruması varmış. Ben ürünü renk ve yapı itibariyle Nars'ın Illuminator Orgasm renkli aydınlatıcısına benzettim. Bence hem fondötene katıştırılarak hem de tek başına aydınlatıcı olarak kullanılabilir.



1 yorum: