10 Kasım 2015 Salı

Barielle Argan Yağlı Tırnak Eti Canlandırıcısı


Kış geldi, çıkarın arganları!

(Fotoğraf  barielle.com.tr adresinden alınmıştır.)

Ellerim çok kurumadığı sürece el kremi kullanmaktan çok hoşlanmıyorum, ama mevsim yaz da olsa kış olsa tırnak kremi olmadan yapamıyorum.

Şimdi bahsetmek istediğim tırnak eti kremi bence piyasadaki en kaliteli olanlardan bir tanesi. Yapısı, içeriği ve kullanım kolaylığıyla parasını hak ediyor.

Barielle Argan Yağlı Tırnak Eti Canlandırıcısı yuvarlak, 28.3 gramlık, plastik bir kutuda elinize ulaşıyor. Ürün ambalajının içinde katı, jel bir kıvamda. 

Ben gün içinde, ihtiyaç hissettiğimde kalın bir tabaka halinde tırnaklarımın üzerine uyguluyorum, bir dakika kadar bekleyip masaj yaparak tırnaklarıma ürünü yediriyorum. Zaten cıvık olmayan yapısı tırnak üzerinde bir süre bekledikten sonra masaj yaparken soyuluyor. 

İlk sürdüğünüzde hafif bir kokusu var, emildikten sonra ise elde hoş bir argan yağı kokusu bırakıyor.

Ben en çok duştan sonra kullanmayı seviyorum. Böylece tırnak etlerimi kesmek zorunda kalmıyorum.

Kullanmaya başladım başlayalı tırnaklarımdaki dalgalanmalar azaldı. Daha güçlü olduklarını hissedebiliyorum. Bence tırnak etlerindeki serliği alırken şeytan tırnağı oluşumunu da engelliyor. 

Ellerimde devamlı kullanıyorum, bitmesinden korkmasam ayaklarımda da kullanacağım. :)

Nereden aldığımı merak ediyorsanız eğer, güvenli alışveriş için tavsiye edebileceğim adres:
Direkt ürüne gitmek için:

Fiyatı 57 TL





Beni takip edin :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder